Subject: Ääsmäe-Kernu tee 406 olukorrast.
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Sun, 29 Dec 2024 10:07:20 +0200

Tere!

Lugesin hommikul Delfist, et Transpordiamet tahab täna enne Pärnu mnt
avamist tee üle vaadata ja siis alles avab liikluse Kohatu-Ääsmäe lõigul.

Väga mõistlik, aga ka kõrvalteed on kahjustada saanud.

Kohalikud elanikud Ruila kandi(Muusika,Allika,Metsanurga) küladest on meie
kohalikes chattides jaganud pilte, kuidas meie niigi väga kehvas
seisukorras tee on kohati äärtest täitsa ribadeks sõidetud.

Kas Transpordiametil oleks ka see tee nr.406  tee üle vaadata?

Minu meelest oleks õnnetsuse põhjustaja kindlustusele ka nõe tee endisesse
seisukorda viimise kohta esitada igati põhjendatud.

Meie tee sai esimesel ööpäeval ikka julma väärkohtlemise osaliseks, kuni
reedel 27.12.24 teie töötaja Juliaga kontakti sain ja ta sai selle
Pärnu-Tallinna suuna liikluse ka reaalselt teisele teele juhtida sai.

Au ja kiitus temale, sest kohal olnud politseile mure kurtmine oli
tühjakohapeale rääkimine.

Üks näide, aga eile teel sõites nägin palju hullemaid kohti. Minu enda
kodu värskelt ehitatud sissesõidu kõrval Allika külas on rekkaga jõhkrad
rööpad tee pervele sisse sõidetud. Kohatu külas on mõnes kurvis tee kohati
põllul käinud jne.

Tervitades/Best regards,

Urmas Lonn

+372 50 73 573

Ruila Mõis MTÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.